ברגע האחרון: הליכוד משך את חוק "בית אל"

    איתי גדסי 2 Comment on ברגע האחרון: הליכוד משך את חוק "בית אל"

    בעוד יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, משך את הצעת החוק לבנית יחידות הדיור שהובטחו בבית אל מסדר יומה של וועדת השרים, קורא השר אורי אריאל "לממש את הבטחת הבניה ואם לא כן, לקיים מחר דיון חירום בישיבת הסיעה" | וגם, גוברת התמיכה בחוק

    ראש מועצת בית אל, שי אלון
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוק בית אל או כפי שיש שכינו אותו "חוק הבטחות צריך לקיים" המעלה להצבעה את בניית יחידות הדיור שהובטחו להיבנות בבית אל, נמשך ע"י יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, בשעות האחרונות. יושבי ראש שדולת א"י בכנסת, הח"כים יואב קיש (ליכוד) ובצלאל סמוטריץ' (בית יהודי) אמרו: "נמשיך לקדם יחד את החוק הצודק של שדולת א"י, החוק שנועד לממש את התחייבויות הממשלה לבניה-חלף-הריסה ללא כל עיכוב מדיני".

    "בשבוע הבא יעלה החוק שוב להצבעה" הבטיחו ואמרו "ואנו משוכנעים שהוא יעבור ברוב גדול".

    השר אורי אריאל, יו"ר האיחוד הלאומי, אמר: "שלא במפתיע, הליכוד ביקש להסיר מסדר היום של ועדת שרים לחקיקה את הצעת החוק לקדם בניה בבית אל. אני פונה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לממש את ההבטחה שנתן ולשחרר עוד היום את שיווק היחידות בבית אל ובמגרון. אם לא יעשה כן, יש לקיים מחר בישיבת הסיעה דיון חירום בעניין" אמר אריאל.

    השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל אמרה: "הממשלה הבטיחה 300 יחידות דיור בבית אל, והבטחות צריך לקיים. כפי שהבטחתי למתיישבי בית אל, אפעל ככל יכולתי למימוש הבנייה בבית אל, כמו גם בכל מרחבי יהודה ושומרון. על כן, אתמוך היום בהצעת החוק של חברי הכנסת קיש וסמוטריץ' להורות בניית 300 יחידות הדיור בבית אל. הבנייה בחבלי המולדת היא אינטרס לאומי ראשון במעלה, וכממשלת המחנה הלאומי עלינו ליישם זאת – בירושלים, כמו בתל אביב, כמו בקריית שמונה וכמו בבית אל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שמעניין אותם באמת זה המיסים והארנונה שהם יקבלו אחרי שידחסו משפחות חסרות ישע
      אין צורך בבניה עם דירות קטנות וצפופות
      זה עוול בהתגלמותו!

    2. 1

      שימו לב איך המערכת הולכת לרעת יהודים ולטובת מי ששונא אותם שימו לב זה אמיתי